سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تب و تاب آریانی

سلام دوستان عزیز. کنسرت گروه آریان یکبار دیگه در میان شوق و هیجان بی نظیر هواداران برگزار شد.. اینم تموم شد و من نتونستم برم، ایشالله دفعه بعد همه با هم بریم. امروز با چندتا خبر اومدم...

اول: نماینده کشوری برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد با حضور در کنسرت بزرگ گروه آریان در تهران، از مدیر و  اعضای گروه آریان و نیز آرش بهمنی (کارگردان) به خاطر ساخت آهنگ و ویدیو  "صدای پای امید" در مبارزه با گرسنگی و حمایت از برنامه جهانی غذا تقدیر نمود. 

 دوم : آلبوم تصویری کنسرت برج میلاد آریان احتمالا تا اسفند ماه منتشر خواهد شد ! البته اگر همه چیز به خوبی پیش رود و اتفاق خاصی که در موسیقی ایران زیاد می افتد اتفاق نیافتد ! 

سوم : آریانی ها در حال کار بر روی قطعه جدیدی هستند که شاید به صورت تک آهنگ منتشر شود !

 واینکه گروه آریان با انتشار خبری در سایت رسمی خود از تمامی طرفدارانش که از شهرهای مختلف ایران در مجموعه کنسرت هایشان حضور یافته بودند صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی کرد.


اینم گزارش همشهری جوان از کنسرت متفاوت آریان:http://www.hamshahrimags.com/images/stories/mags/javan/common/240/04.pdf

راستی امروز تولد نینف امیرخاص عزیزه...این روز قشنگ رو به نینف عزیز و مهربون تبریک میگم و همانطور که او در کنسرت برای ما آرزوی پیروزی و تندرستی داشت...ما هم برایش همیشه و همه جا موفقیت و شادکامی را آرزومندیم و امیدواریم یه روزی با دست پر برگرده پیش آریانی ها...
هفته پیش هم تولد شراره فرنژاد نازنین بود. شراره جان تولد شما هم مبارک باشه خانم گل.

دوستون دارم عزیزان. تا بعد..

همیشه آریانی.... تا بی نهایت 

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/9/18 توسط بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
درباره وبلاگ

بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
نبودی ببینی دلی که میگفتی سرد شده، حتی واسه بدقولی هات تنگ شده. منی که میگفتم بی تو شبم پر ترانه ست، پس چرا دلم پی یه آلبوم دوباره ست.
hamisheariani@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس