سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تب و تاب آریانی

سلام دوستان عزیز. کنسرت گروه آریان یکبار دیگه در میان شوق و هیجان بی نظیر هواداران برگزار شد.. اینم تموم شد و من نتونستم برم، ایشالله دفعه بعد همه با هم بریم. امروز با چندتا خبر اومدم...

اول: نماینده کشوری برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد با حضور در کنسرت بزرگ گروه آریان در تهران، از مدیر و  اعضای گروه آریان و نیز آرش بهمنی (کارگردان) به خاطر ساخت آهنگ و ویدیو  "صدای پای امید" در مبارزه با گرسنگی و حمایت از برنامه جهانی غذا تقدیر نمود. 

 دوم : آلبوم تصویری کنسرت برج میلاد آریان احتمالا تا اسفند ماه منتشر خواهد شد ! البته اگر همه چیز به خوبی پیش رود و اتفاق خاصی که در موسیقی ایران زیاد می افتد اتفاق نیافتد ! 

سوم : آریانی ها در حال کار بر روی قطعه جدیدی هستند که شاید به صورت تک آهنگ منتشر شود !

 واینکه گروه آریان با انتشار خبری در سایت رسمی خود از تمامی طرفدارانش که از شهرهای مختلف ایران در مجموعه کنسرت هایشان حضور یافته بودند صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی کرد.


اینم گزارش همشهری جوان از کنسرت متفاوت آریان:http://www.hamshahrimags.com/images/stories/mags/javan/common/240/04.pdf

راستی امروز تولد نینف امیرخاص عزیزه...این روز قشنگ رو به نینف عزیز و مهربون تبریک میگم و همانطور که او در کنسرت برای ما آرزوی پیروزی و تندرستی داشت...ما هم برایش همیشه و همه جا موفقیت و شادکامی را آرزومندیم و امیدواریم یه روزی با دست پر برگرده پیش آریانی ها...
هفته پیش هم تولد شراره فرنژاد نازنین بود. شراره جان تولد شما هم مبارک باشه خانم گل.

دوستون دارم عزیزان. تا بعد..

همیشه آریانی.... تا بی نهایت 

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/9/18 توسط بی تو با تو بودن شده شب و روزم...

سلام دوستان عزیزم. حالتون چطوره؟ عید گذشته تون مبارک...

خب... کنسرت آریان اینبار هم با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد و یه عالمه خاطره قشنگ به جا گذاشت...

بدون مقدمه بریم سراغ عکسا که از مجله موسیقی ایرانیان برداشتم.

http://musicmagazine.ir/images/stories/news/8809/7-1-arian1.jpg
سیامک خواهانی ، سحر کاشمری ، ساناز کاشمری و علی پهلوان

http://musicmagazine.ir/images/stories/news/8809/7-1-arian3.jpg

علی پهلوان و پیام صالحی

http://musicmagazine.ir/images/stories/news/8809/7-1-arian2.jpg

علی پهلوان خواننده گروه آریان

http://musicmagazine.ir/images/stories/news/8809/7-1-arian5.jpg

ساناز کاشمری

http://musicmagazine.ir/images/stories/news/8809/7-1-arian6.jpg

اعضای آریان در پایان کنسرت

میبخشین کم بود.امیدوارم پسندیده باشید...

حالا گزارش::
وقتی آریان سنتی مینوازد...

3شب اجرا در سالن همایش های میلاد که بعدآ برای هفته بعد هم تمدید شد. نکته مثبت این اجرا ها برقراری نظم در بهترین شکل آن در بیرون و داخل سالن بود که با حضور محسن رجب پور این امر به بهترین شکل تا پایان تمام اجراها ادامه داشت . در سالن به مدت 15 دقیقه منتخبی از ویدئو های آریان پخش شد که با پخش تیزرهای شرکت LG کمی مردم رو خسته کرد! بعد از نیم ساعت تاخیر که گروه آریان وارد صحنه شد با تشویق ممتد حضار پیام صالحی شروع به صحبت کرد و از تمامی دوستاران آریان تشکر ویژه ای کرد . در ادامه علی پهلوان با در خواست رعایت برخی موارد از تماشاگران اشاره کرد که به فکر اجرا های بعدی ما هم باشید!

آریان در این کنسرت ها در هر اجرا بیش از 12 آهنگ از منتخب آلبوم های خود را خواند که این اجرا ها با آهنگ عید اومد بهار اومد شروع شد و سپس "هنوز برام همونی " ، در ادامه علی پهلوان اشاره ای داشت به لباس های گروه که از شرکت چرم مشهد بود .

در شروع آهنگ سوم سیامک خواهانی ویلونیست گروه از سن خارج شد و برای آهنگی که ویلون نداشت حضور نداشت . ساکسیفون زیبای "علیرضا میرآقا" نوازنده درام در 2 آهنگ حال و هوای خاصی به کنسرت می داد . در این کنسرت نوازندگی گیتارالکتریک بر عهده فرزاد فخرالدینی و گیتار بیس برعهده دارا دارایی بود در پایان آهنگ پنجم دختر پیام صالحی برای دقایقی روی سن آمد و در آغوش پیام صالحی مورد تشویق قرار گرفت و در ادامه آهنگ "اگه بیتو تنهام" اجرا شد .

در تمامی لحظه های اجرای ویلن توسط "سیامک خواهانی" به قدری صدای تشویق ممتد بلند بود که صدای ویلن به سختی به گوش می رسید مخصوصآ ترانه "بارون" که همراه بود با اجرای زیبای سیامک و تشویق ها ، بلند و بلند تر می شد !

آهنگ دهم اجرای یک "آهنگ خوشگل ایرانی" (به قول پیام صالحی !) که آهنگ شاد "آروم آروم" بود و بازهم با اجرای زیبای ویلن همراه بود .

بعد از این آهنگ موقع سورپرایز برنامه بود ! در این هنگام دکوراسیون کمی تغییر کرد و با نوازندگی سنتور توسط پیام صالحی و تنبک توسط علیرضا میرآقا و ویلن سیامک خواهانی ، علی پهلوان دو آهنگ سنتی اجرا کرد ! در ابتدا علی پهلوان اشاره کرد که این اجرا فقط برای تغییر حال و هوای کنسرت است و نه دخالت در کار هنرمندان سنتی ! (اشعار این دو کار منتخبی بود از آهنگ های خود آریان)

در بخش بعدی محسن رجب پور دقایق کوتاهی از مردم و هواداران آریان تشکر ویژه ای کرد و ده سال دوام گروه آریان را کاری ستودنی و قابل تحسین دانست و این کنسرت را حاصل تلاش یک گروه 100 نفره اعلام کرد .

در ادامه آریان چند آهنگ را به صورت آکوستیک اجرا کرد که در این اجرا آهنگ های "گل من" ، "یاس کبود" ، " بمون تا بمونم " اجرا شد که این اجرا ها با تنظیم بسیار خوبی که داشت و اجرای بدون ایراد گروه مورد پسند همه واقع شد .

در ادامه علی پهلوان به معرفی گروه پرداخت وهمینطور دوستان پشت صحنه ، آرش بهمنی , مهدی موسوی و امیرتفرشی

در این لحظه ویدئویی از صحبت های "نینف" نوازنده و تنظیم کننده گروه که از گروه جدا شده و به خارج از کشور مهاجرت کرده پخش شد که ده سالگی آریان رو تبریک گفته و شب خوبی رو برای همه و گروه آریان آرزو کرد .

اجرای شاد آهنگ "فردا مال ماست" و ویلن و درام زنی منحصر به فرد گروه و شوری که بین حضار ایجاد کرد محسن رجب پور را وادار کرد شخصآ وارد راهرو شود و مامورین سالن هم به چند نفر تذکر دادند که نظم سالن رو به هم نزنند!!

این کنسرت با اجرای آهنگ نوری تا ابدیت(دوستت دارم) پایان یافت .

نظم کنسرت در بیرون سالن هم ادامه داشت و مردم با نظم خاصی وارد پارکینگ و به بیرون هدایت شدند .

 منبع:پرشیامگ

 آریانی های عزیز بی زحمت بیاین ادامه مطلب کارتون دارم.

ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/9/8 توسط بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
درباره وبلاگ

بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
نبودی ببینی دلی که میگفتی سرد شده، حتی واسه بدقولی هات تنگ شده. منی که میگفتم بی تو شبم پر ترانه ست، پس چرا دلم پی یه آلبوم دوباره ست.
hamisheariani@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس