سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تب و تاب آریانی

سلام بهترینان. احوال شما؟ ایشالا که همه خوب و سرحالید؟
خیلی ممنوم از نظرات پر مهرتون. فقط میتونم بگم همتون رو خیلی دوست دارم...
چه خبر؟ فیلم کنسرت که قرار شد بعد از عید  منتشر بشه، ولی الان همه منتظر دو تا شاهکار آریانی دیگه هستیم....و کنسرت مالزی که خبر خیلی خوبیه...

اما سری بزنیم به گذشته... با دو تا خاطره از آریانی ها چطورین؟ شاید شنیده باشید ولی دوباره خوندنش هم خالی از لطف نیست... اولی مربوط میشه به علی آقای پهلوان و دوران دانشجویی شون! و بعدی هم از حاشیه های کنسرت های سال گذشته گروه آریان در فستیوال کیش هستش.بفرمایید بخونید...

تشویق علی پهلوان بعد از 13 سال !

                                     
13سال پیش در دوران دانشگاه دانشجوی ممتاز شدم و رفتم که لوح تقدیرمو بگیرم که گفتند رئیس دانشکده نبود لوحتون امضاء نشده برین هفته دیگه بیاین... هفته بعد رفتم گفتند رئیس دانشکده عوض شده ایشون هم در جریان نیست...
خیلی بهم بر خورد... بعد از فارغ التحصیلی هر جا که مصاحبه کردم و صحبت کردم این داستانو تعریف کردم حتی توی سخنرانیم توی دانشگاه برای ورودی های جدید... تا اینکه با مجله خط کش که نشریه دانشگاه آزاد واحد جنوب بود مصاحبه کردم و این قضیه رو تعریف کردم و چاپ شد.... چند وقت بعد خبر رسید که معاونت دانشجویی دانشگاه که اتفاقاً اون سالها باهاشون یه کلاس هم داشتم دستور دادند که لوحمو صادر کنند... چند وقت پیش این لوح بعد از 13 سال به دستم رسید.... آمد .. ولی حالا چرا!
منبع: مجله موسیقی ایرنیان

رجب پور و آریان هر دو به هم ریختن!
امون از تاخیر پرواز...

بعد از ارائه آلبوم " بی تو با تو " محبوبترین گروه موسیقی ایران، دوباره جون گرفت و کنسرت های خودشو از کیش شروع کرد.
با توجه به اینکه مدیریت تمامی کنسرتهای تابستان 87 جزیره کیش به عهده محسن رجب پور بود؛ شرایط آریان، شرایط ویژه ای به حساب میومد و طبیعتا آنها هیچ مشکلی رو از لحاظ اجرا یا تبلیغات در کیش نداشتن.
کنسرت تابستونه آریان از 31 تیر تا 5 مرداد اجرا شد که به دلیل استقبال بالا و بسیار خوب مردم، از 4تا 9 شهریور تمدید شد که البته شب اول بنا به دلایل جالبی کنسل شد...!!

قضیه از این قرار بود که اعضای گروه ساعت 9 صبح دوشنبه چهارم شهریور بلیت پرواز به مقصد کیش رو داشتن اما با یه تاخیر وحشتناک 15 ساعته!! رو به رو میشن و از 7صبح الی 1.30!! بامداد توی فرودگاه منظر پروازشون می مونن!
ساعت 1.30 بامداد بالاخره مشکل حل میشه و اعضای گروه سوار هواپیما میشن. علی پهلوان خواننده آریان، به محسن رجب پور  
sms میزنه که ما حرکت کردیم و بلافاصله موبایلشو خاموش میکنه و خوابش میبره. بالاخره کسی که از 7صبح تو فرودگاه نشسته باشه، خوابش میاد دیگه!
98yy5qt5f30mmr84274.jpg
یک ساعت میگذره و علی آقا بیدار میشه،وقتی یه نگاهی به دور و برش می اندازه، میبینه که تعدادی ساختمون و خونه دور و برشه! از دور و بریا میپرسه قضیه چیه؟ میفهمن که هواپیما دوباره به علت نقص فنی یک ساعت دیگه تاخیر داشته...! جناب پهلوان همینکه میاد گوشی رو روشن کنه و به رجب پور بگه که چی شده ،هواپیما حرکت میکنه و نمیتونه موبایلشو روشن کنه...



اما اون ور داخل فرودگاه کیش چه خبره؟؟
محسن رجب پور یک ساعت و سی دقیقه ست که توی فرودگاه منتظر اعضای گروهه و وقتی می بینه خبری از اونها نیست، حسابی حالش بد میشه و کلی این در و اون در میزنه.
 بالاخره یه نفر پیدا میشه که رجب پور عزیز رو نجات بده و بهش میگه هواپیمای بچه ها خیلی دیرتر از دیر حرکت کرده...
با تموم شدن این ماجرای پر هیجان و از اونجایی که گروه نزدیکای صبح! به کیش میرسن شب اول کنسل میشه، اون دسته از افرادی که فردا هم در جزیره اقامت داشتن به امید کنسرت فردا شب می مونن و باقی هم پولشونو پس میگردند و نا امید به خونه هاشون برمیگردن...اما برنامه های آریان اونقدر خوب و عالی برگزار شد که خاطره شب اول به فراموشی سپرده میشه...

منبع: مجله خط آزاد.شماره یک.مهر ماه 87

راستی یه سوال؟ آریانی ها شما این آقا پسری که با بچه های آریان تو این عکسه رو نمیشناسین ؟؟! من فکر میکنم پسر آقای رجب پور باشه شما چی؟

 خب اینم از خاطرات...خوب بود؟؟؟
شب و روزتون خوش و...

همیشه آریانی..... تا بی نهایت


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88/11/27 توسط بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
درباره وبلاگ

بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
نبودی ببینی دلی که میگفتی سرد شده، حتی واسه بدقولی هات تنگ شده. منی که میگفتم بی تو شبم پر ترانه ست، پس چرا دلم پی یه آلبوم دوباره ست.
hamisheariani@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس