سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تب و تاب آریانی

توضیحات علی پهلوان:

دوستان عزیزم،

خیلی از شما کمابیش در جریان اتفاقاتی که برای آلبوم پنجم گروه آریان افتاد هستید. متاسفانه این آلبوم دو سال مجوز نگرفت و این موضوع فعالیت های ما رو برای مدتی متوقف کرد. در پی اون و پس از اخذ مجوز دیرهنگام، اختلاف نظرهایی بین ما و شرکت ترانه شرقی پیش اومد که باعث شد ما تصمیم بگیریم که فعالیتهای گروه رو به حال تعلیق دربیاریم تا ببینیم ادامه ی کار تحت این شرایط منطقی هست یا نه.

در این گیرودار اتفاق های بدتری افتاد و متاسفانه بحث های داخلی به رسانه ها کشیده شد. من در تمام این مدت سکوت کردم چون هنوز هم معتقدم رسانه ای کردن اختلاف به ضرر همه ی ماست و هر کس برای دفاع از خودش مجبوره ضربه ای به بخشی از همین گروه بزنه و در انتها این به تمام خاطرات خوبی که ما و شما عزیزان از آریان داریم خدشه وارد میکنه.

از اونجایی که معتقدم آریان بدون من و سایر مولفه های اصلیش آریان نیست، در تمام این مدت علیرغم اینکه برخی صحبت ها برام بسیار آزار دهنده بود سعی کردم بجای پاسخ در جمع، صحبت هامو مستقیم به گوش کسانی برسوندم که باید می شنیدن تا بیش از این به نام آریان که سالها براش زحمت کشیدیم ضربه نخوره.

من دارم آخرین تلاشهامو برای بهبود شرایط انجام میدم. امیدوارم که صحبت های من با دوستانم در شرکت ترانه و گروه آریان در سکوت به نتیجه برسه چون مطمئن هستم کشیده شدن پای من به اختلافات رسانه ای اتفاق دلنشینی نخواهد بود.

ممنون از لطف شما هواداران عزیز که در همه حال همراه مایید. شاد باشید.

#alipahlavan

****

گفتگوی خبرگزاری مهر با پیام صالحی شراره فرنژاد و علیرضا طباطبایی (قسمت اول)

قسمت دوم



عکس های بیشتری از این گفتگو رو اینجا ببینید.


شخصا با برخی از قسمت های این صحبت ها مخالفم...

***
شماره جدید ترانه ماه هم مصاحبه ای با پیام صالحی ترتیب داده که خلاصه صحبت هاشون اینه که آقای پهلوان حداقل تا سال آینده به ایران بازنمیگردند و آلبوم مستقل آقای صالحی پاییز منتشر میشه و بعد از اون تور کنسرت هاشون رو برگزار میکنند.

http://hamisheariani.persiangig.com/image/payam/10488323_735421246499717_1127866161818913511_n.jpg  http://hamisheariani.persiangig.com/image/payam/10439055_735421573166351_1001369318827134282_n.jpg                
***


از طرف دیگه مجله موسیقی قرن 21 با تتیر "وقتی آریان چند پاره میشود" و مجله خانه آرمانی با تیتر "پیام صالحی،پسر بد یا ناجی آریانی ها" تحلیل هایی از اوضاع این روزهای آریان ارائه دادند که پیشنهاد میکنم بخونید.
***


ویدیوی حضور پیام صالحی در برنامه امروز هنوز تموم نشده ( 4تیرماه 93)

***


بیشتر از 40 روز بدون نیما گذشت...
میکس قطعه آرامش نیما با عکس هایی از حضور نیما وارسته درکنار آریانی ها رو براتون میذارم.
آماده کردن این کلیپ خیلی سخت بود...واقعا هنوزم نمیشه باور کرد که نیمای عزیز دیگه درکنار ما نیست...روحش شاد

به یاد نیما...

****
این پست خیلی ناراحت کننده و تلخ بود...برای پایانش یه خبر جالب براتون دارم. چندروز پیش آهنگی منتشر شد در حمایت از والیبالیست های ایرانی

مجری طرح، آهنگساز و نوازنده تار در این قطعه سیاوش خواهانی (برادر دوقلوی سیامک خواهانی) هست و عکس ایشون هم در کاور آهنگ میبینید:


دانلود قطعه اوج پرواز


بشنوید قطعه خوبی شده و همینکه به فکر سروقامتان قهرمان ایران بودن خیلی ارزش داره  
روزگارتون خوب و التماس دعا

همیشه آریانی....تا بی نهایت




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/4/25 توسط بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
درباره وبلاگ

بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
نبودی ببینی دلی که میگفتی سرد شده، حتی واسه بدقولی هات تنگ شده. منی که میگفتم بی تو شبم پر ترانه ست، پس چرا دلم پی یه آلبوم دوباره ست.
hamisheariani@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس