سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تب و تاب آریانی

سلام و سلام و سلام به دوستای گل و نازنین آریانی خوبین؟؟ خوب خوب؟؟ چه خبرا؟؟؟
من که خیلی دلتنگ بودم ممنوووووووون که به یادم هستین و به یادم هستین و با حضور سبزتون این نیمچه بلاگ رو گل بارون میکنید.
عرضم به حضورتون که امسال شروع آریانی خوبی داشت انشالله که همینطور بهتر و بهتر بشه...
دیروز که داشتم میومدم خونه دیدم مجله خانواده سبز رو جلدش نوشته: کنسرت گروه آریان در مالزی دیگه واجب شد مجله رو بگیرم!! حالا هم مطلبشو واستون میذارم البته شاید خیلی ها خونده باشن ولی یه بار دیگه ضرر نداره!!

هفت‌سین آریان در مالزی
گروه آریان در تاریخ بیست و نهم اسفندماه سال 1388 در سالن KLCC شهر کوالالامپور مالزی کنسرت داشت. گروه آریان در سالهای اخیر، در کشورهای مختلفی کنسرت برگزار کرد، آلمان، کانادا، انگلیس و... اما تاکنون در آسیا کنسرتی برگزار نکرده بود که این مهم در مالزی اتفاق افتاد، در واقع گروه آریان، اولین گروه ایرانی بود که در کشور مالزی کنسرت برگزار کرد.
 
در سال
های اخیر، ایرانیان زیادی برای تحصیل به مالزی رفتهاند و جمعیت کوچکی در کوالالامپور گردهم آمدهاند، از مدتها پیش از نوروز در جامعه ایرانی مالزی تبلیغات وسیعی انجام گرفته بود که گروه آریان در این شهر کنسرت برگزار خواهد کرد.

محسن رجب
پور مدیر گروه میگوید: «ما 26 اسفند به دبی و از آنجا به کوالا رفتیم و تا 27 اسفندماه در این شهر زیبا و توریستی بودیم. کنسرت ما هم در سالن معروف این شهر KLCC اجرا شد، سالنی که در زیر پتروناس (برجهای دوقلو کوالالامپور) قرار دارد، ظرفیت سالن سه هزار نفر بود و تمامی صندلیها پر شده بود و عدهای هم ایستاده کنسرت را تماشا کردند.

رجب
پور در ادامه میگوید: به وقت محلی کنسرت 9 شب برگزار شد و تا پاسی از بامداد ادامه داشت، زمانی که کنسرت تمام شد، ساعتی بعد به وقت ایران تحویل سال بود و ما هم در جشن نوروزی ایرانیان حضور داشتیم، یک هفتسین بزرگ در بیرون سالن چیده بودند، که حاجی فیروز هم داشتند، در واقع ما نوروز 89 را در مالزی بودیم...

پهلوان می
گوید: البته بامداد همان روز کوالالامپور را به مقصد تهران ترک کردیم، خاطره خوبی برای همه ما رقم خورد و استقبال نیز عجیب بود.
رجبپور میگوید: آریان با گروه کامل خود!!!به مالزی سفر کرد، اما ویولن زن ثابت گروه سیامک خواهانی همراه ما نبود و به همین دلیل از وجود نیما وارسته استفاده کردیم.


مدیر ترانه شرقی می
گوید: امیدوارم در آیندههای نه چندان دور باز هم برای ایرانیان مقیم مالزی بتوانیم کنسرت برگزار کنیم.

علی پهلوان به ما میگوید: کنسرت فوقالعادهای انجام شد و ایرانیان استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آوردند. رجبپور میگوید: برای ما جالب بود که مقداری از این بلیتها را مردمان این کشور هم خریداری کرده بودند، آنان با کارهای ما آشنا بودند.

 ضمن اینکه تعدادی از مسئولان وزارت توریست مالزی هم در صف اول نشسته بودند که برای ما بسیار جالب بود.


منبع عکسها:http://www.bia2malaysi.com/1388-03-23-04-42-52/2186-1389-01-22-08-20-42.html
(عکسایی که خود مجله زده بود مال کنسرت کیش بود نه مالزی!!!)
خب دوست گلم اینم از آپ کوتاه امروز...اگه دوست داشتی نظرتو بگو خوشحال میشم!
لحظه هاتون آریانی....دلاتون پر از نور امید الهی...
خداوند همدم و همراهتون
همیشه آریانی....تا بی نهایت




نوشته شده در تاریخ شنبه 89/1/28 توسط بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
درباره وبلاگ

بی تو با تو بودن شده شب و روزم...
نبودی ببینی دلی که میگفتی سرد شده، حتی واسه بدقولی هات تنگ شده. منی که میگفتم بی تو شبم پر ترانه ست، پس چرا دلم پی یه آلبوم دوباره ست.
hamisheariani@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس